بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نامه سرگشاده تعدادی از لیدرهای با سابقه کانون هواداران استقلال خطاب به هواداران.

به شعارهای هفته ی قبل  که به قول برخی آقایان توسط ما (لیدرهای استقلال) در بازی در برابر راه آهن هدایت شد اشاره می کنیم و سناریوی از پیش نوشته شده ای که بازتابی گسترده در رسانه ها داشت و ما ناجوانمردانه به علت اعتراض به نوع نگرش برخی از دوستان و عواملشان در رسانه ها مورد حمله آقایان قرار گرفتیم.
 از بزرگان ،  دست اندرکاران و زحمتکشان باشگاه معظم استقلال که به خاطر شعارهای غیرقابل کنترل برخی هواداران حاضر در ورزشگاه مورد اعتراض قرار گرفتند عذرخواهی می کنیم و با خود پیمان می بندیم که نهایت تلاشمان را به کار  خواهیم بست تا با دیگر بهانه به دست بدخواهان استقلال ندهیم .
استقلال امسال در پی کسب نتایج در خور نامش و کسب هر سه جام است و  بیش از هر زمان دیگری احتیاج به آرامش دارد  از هواداران استقلال درخواست می کنیم بیایید برای پرهیز از تنش روی سکوها با ما همراه شوید و فقط و فقط تیم خود را تشویق کنیم از همین رو تا پایان فصل اعتراضی به آقایان بدخواه استقلال نخواهیم داشت تا این فصل هم تمام شود اما آنان بدانند که با دسته ی کورها و کرها طرف نیستند!
از پنجشنبه همین هفته تیم محبوبمان هشت فینال بسیار مهم و حیاتی را در لیگ برتر  آغاز خواهد کرد و نقش ما هواداران در این بین بیش از پیش تعیین کننده خواهد بود و ما باید به عنوان بازو و اهرم استقلال ، نقش مثبتی را در ورزشگاه ها ایفا نماییم و آن هم در گرو اتحاد تمام هواداران استقلال است که با حضور پرشور خود در ورزشگاه ها عامل انتقال روحیه به تیم و فراهم کردن اسباب شادی سراسری برای هواداران استقلال شویم و این هم فقط و فقط در سایه ی همدلی ما هواداران استقلال امکان پذیر است.
همه باهم پیش به سوی هشت فینال باقی مانده در لیگ برتر و بازی های حذفی و آسیایی... با آرزوی موفقیت برای مجموعه ی استقلال و سرافرازی هواداران متعصب آبی دل .
رامین همتی - مجتبی توکلی - افشار لفظی - مجید امجدیان - رضا مشهدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 12 / 1391برچسب:بیانیه,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com